Subject: Kurvi tee 53 plakat, Püha-Alliku tee
From: "Triin Orav" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 14:26:09 +0300

Tere!

Annan teada, et plakat on eemaldatud.

Väga vabandan teadmatuse pärast, arvasin et plakat on 10 m teest aga tuli
välja et vähem. Samuti ei olnud teadlik, et peab kooskõlastama, olen veel
väga värske sellel alal.

Olen nüüd edaspidi teadlikum ning tänan tähelepanu juhtimast ning
selgitamast!

Heade soovidega,

Triin Orav

Maakler | UUS MAA Arena

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <tel:+3725110400> +3725110400

 <https://www.facebook.com/uusmaakinnisvarabyroo> Facebook /
<https://www.instagram.com/uus_maa_realestate> Instagram /
<https://www.linkedin.com/company/uusmaa> Linkedin /
<https://www.tiktok.com/@uusmaa_realestate> TikTok /
<https://www.youtube.com/@uusmaa20> Youtube

 <http://www.uusmaa.ee/uudiskirjagaliitumine/> Liitu Uus Maa uudiskirjaga!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.